Ik ben overtuigd van de kracht van allround VA's. Juist inhoudelijk veel weten van allerlei verschillende onderwerpen, zorgt dat jij en ik samen jouw bedrijf verder ontwikkelen en laten groeien

Office support

Als ondernemer ben je met van alles en nog wat bezig. Heel veel praktische zaken moeten worden geregeld. Al die praktische zaken vallen - wat mij betreft - onder Office Support.

Jij houdt je bezig met jouw core business, dat wat jij het liefste doet. De rest pak ik voor je op. Ik ontzorg jou hierin volledig, zodat je echt ruimte krijgt in je agenda en je hoofd.

Waar je dan aan kunt denken:

klantenservice - ik hou van het blij maken van jouw klanten en zorg dat ze fan zijn en blijven

social media - schrijven, visuals, plannen en bijhouden

mailmanagement - ik zorg voor overzicht en een snelle beantwoording

je todo-lijst - we gaan aan de slag met structureren van alles wat er in jouw hoofd rondzingt

bedenk je tijdens het lezen hiervan wat anders? dat klinkt me als muziek in de oren. Ik hoor graag wat je nu denkt!

Technisch support

Je hebt een aantal processen geautomatiseerd, je hebt e-mailmarketing, je hebt een website en je hebt misschien ook nog een online leeromgeving.

Je bent veel tijd kwijt met zorgen dat het goed loopt, aan kleine knopjes draaien, 'even' iets goed zetten. Zaken waarvan je denkt: ja leuk dit, maar ik zou liever mijn klanten helpen en aan de slag zijn met de inhoud.

Ik ga je voor je aan de slag met:

 

e-mailmarketing - in ActiveCampaign of MailBlue

je online leeromgeving - bouwen, beheren en onderhouden in Kajabi, Learndash of Huddle

website - beheren en updaten van je website in WordPress met Beaver Builder, Elementor en Divi

automatiseren - het verbeteren van je processen om te zorgen dat het sneller, beter en makkelijker wordt

zijn er nog andere technische zaken waarmee je geholpen wil worden? Let me know! Ik ben heel benieuwd.

Office support

Als ondernemer ben je met van alles en nog wat bezig. Heel veel praktische zaken moeten worden geregeld. Al die praktische zaken vallen - wat mij betreft - onder Office Support.

Jij houdt je bezig met jouw core business, dat wat jij het liefste doet. De rest pak ik voor je op. Ik ontzorg jou hierin volledig, zodat je echt ruimte krijgt in je agenda en je hoofd.

Waar je dan aan kunt denken:

klantenservice - ik hou van het blij maken van jouw klanten en zorg dat ze fan zijn en blijven

social media - schrijven, visuals, plannen en bijhouden

mailmanagement - ik zorg voor overzicht en een snelle beantwoording

je todo-lijst - we gaan aan de slag met structureren van alles wat er in jouw hoofd rondzingt

zijn er nog andere technische zaken waarmee je geholpen wil worden? Let me know! Ik ben heel benieuwd.

Technisch support

Je hebt een aantal processen geautomatiseerd, je hebt e-mailmarketing, je hebt een website en je hebt misschien ook nog een online leeromgeving.

Je bent veel tijd kwijt met zorgen dat het goed loopt, aan kleine knopjes draaien, 'even' iets goed zetten. Zaken waarvan je denkt: ja leuk dit, maar ik zou liever mijn klanten helpen en aan de slag zijn met de inhoud.

Ik ga je voor je aan de slag met:

 

e-mailmarketing - in ActiveCampaign of MailBlue

je online leeromgeving - bouwen, beheren en onderhouden in Kajabi, Learndash, Wishlist of Huddle

website - bouwen, beheren en updaten van je website in WordPress met Beaver Builder, Elementor en Divi

automatiseren - het verbeteren van je processen om te zorgen dat het sneller, beter en makkelijker wordt

zijn er nog andere technische zaken waarmee je geholpen wil worden? Let me know! Ik ben heel benieuwd.

OH Kim-29
OH Kim-15